Reklamacje, wymiany, odstąpienia

Pamiętaj, że nie można zwrócić kosmetyku który został otwarty i użyty nawet jeśli nam nie odpowiada czy nie spełnia naszych oczekiwań – polskie przepisy nie przewidują takiej możliwości. Pamiętaj również, że nie przyjmujemy paczek „za pobraniem”.

 

 

ZWROT (tylko nie używane produkty)

Na dokonanie zwrotu bez podania przyczyny klient ma 14 dni od daty dostarczenia przesyłki.

Aby zwrócić produkt:

1. sprawdź czy nie uszkodziłeś/-łaś opakowania zewnętrznego i wewnętrznej ulotki;

2. spakuj produkt i napisz oświadczenie o zwrocie produktu lub skorzystaj z gotowego formularza – do pobrania TUTAJ ;

3. Wyślij produkt do naszego biura, tj.: REVISAGE, ul. Wschowska 8, 01-239 Warszawa.

4. zwrócimy Ci środki jak tylko otrzymamy od Ciebie produkt, nie później niż w ciągu 14 dni;

5. pamiętaj, że na każdym etapie możesz się z nami skontaktować.

 

WYMIANA

Jeśli podczas zakupów w naszym sklepie wybrałeś produktów i chciałbyś go wymienić – nie ma problemu. Wymiany dokonamy najszybciej jak to możliwe po otrzymaniu przesyłki z towarem. Pamiętaj że produkt do wymiany to kosmetyk więc nie może on być używany. Aby wymienić produkt na inny:

1. sprawdź czy nie uszkodziłeś/-łaś opakowania zewnętrznego i wewnętrznej ulotki;

2. spakuj produkt i napisz nam na jaki – inny z naszej oferty – chcesz go wymienić (jeśli cena zakupu będzie niższa zwrócimy Ci różnicę, jeśli wyższa będziesz musiał/-a dopłacić różnicę);

3. pamiętaj, że na każdym etapie możesz się z nami skontaktować.

 

REKLAMACJA

Aby dokonać reklamacji zakupionego produktu:

1. spakuj produkt i napisz oświadczenie o reklamacji lub skorzystaj z gotowego formularza – do pobrania TUTAJ;

2. na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od otrzymania przesyłki;

4. pamiętaj, że na każdym etapie możesz się z nami skontaktować.

 

PLATFORMA DO ROZSTRZYGANIA SPORÓW POMIĘDZY KONSUMENTEM A PRZEDSIĘBIORCĄ

Informujemy, iż zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE, Klient będący Konsumentem może skorzystać z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (Online Dispute Resolution, zwanej dalej ODR) dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ działającej na terytorium Unii Europejskiej. Platforma ODR umożliwia uzyskanie kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygania sporów. Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych Unii Europejskiej.

DOKUMENTY