Często zadawane pytania

Jak mogę zapłacić za zamówienie (formy płatności) ?

Istnieje kilka możliwości dokonania zapłaty za zamówienie:

  • „ZA POBRANIEM” – czyli gotówką lub kartą płatniczą kurierowi DPD, przy odbiorze przesyłki;
  • „PŁATNOŚĆ ON-LINE” – za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych możesz zapłacić kartą kredytową (Visa, MasterCard, Diners Club/Discover, POLCARD, JCB, Maestro) lub szybkim przelewem elektronicznym (lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia)

 

Jakie są koszty dostawy ?

  • Dla zamówień poniżej kwoty 290,00 PLN koszt dostawy wynosi 15,00 PLN.
  • Dla zamówień powyżej kwoty 290,00 PLN dostawa jest bezpłatna.

 

Czy pobieracie dodatkowe opłaty np. za płatność kartą kredytową czy pobranie ?

Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za wybraną formę płatności.

 

Jak szybko księgujecie wpłaty na koncie ?

Wszystko zależy od wybranej formy płatności. Najpóźniej zaksięgujemy płatność za pośrednictwem tradycyjnego przelewu (nawet 2-3 dni), natomiast weryfikacja płatności kartą kredytową lub szybkim przelewem trwa zazwyczaj kilka – kilkanaście minut.

 

Jak szybko wysyłacie towar?

Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku

Zamówienia złożone i skompletowane od poniedziałku do piątku do godz. 13:00 – nadawane są standardowo tego samego dnia z dostawą w następnym dniu roboczym.

Zamówienia złożone w pozostałe dni

Zamówienie złożone w soboty, dni wolne od pracy i święta wysyłane są dopiero w pierwszym dniu roboczym po dniu, w którym złożono zamówienie. Też musimy czasami odpocząć.

Pamiętaj że zamówienie realizowane jest dopiero po otrzymaniu płatności.

 

W jaki sposób zostanie dostarczona moja przesyłka ?

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Zostaniesz poinformowany za pośrednictwem wiadomości e-mail o nadaniu paczki i jej numerze.

 

W jakim czasie firma kurierska dostarcza przesyłkę?

Nasza umowa z firmą kurierską DPD przewiduje dostawę na następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki, czyli zazwyczaj 24 godziny od złożenia zamówienia.

 

Kiedy mogę spodziewać się przesyłki ?

Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz innych czynników.

 

Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki?

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

 

Czy mogę otrzymać numer telefonu do kuriera ?

Firma kurierska DPD umożliwia pozyskanie numeru telefonu do kuriera. Na stronie www.dpd.com.pl należy podać numer przesyłki w celu jej śledzenia, następnie wpisać Twój numer kodu pocztowego na jaki paczka ma być wysłana i przepisać kod ze strony.

WAŻNE – numer telefonu do kuriera można pobrać ze strony DPD dopiero w momencie kiedy paczka została wydana kurierowi do dostarczenia – czyli następnego dnia roboczego po jej nadaniu.

 

Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia ?

Najprościej skontaktować się z firmą kurierską DPD i podać numer przesyłki. Zadzwoń na numer (22) 577 55 55 (od poniedziałku do soboty w godz. 06:00 – 18:00). Możesz również pobrać numer do kuriera który dostarcza Twoją paczkę (szczegóły w poprzednim pytaniu).

 

Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co mam zrobić?

Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana w usłudze, jaką wysyłamy nasze przesyłki. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla Ciebie.

 

Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?

Do przesyłki zawsze dołączamy paragon lub fakturę VAT (jeśli zaznaczono chęć otrzymania takiego dokumentu podczas składania zamówienia) oraz dokument zwrotu towaru.

 

Co mam zrobić jeśli kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę, ale nie został sporządzony protokół szkody?

W takich sytuacjach reklamacja produktu uszkodzonego podczas transportu jest utrudniona, ale możliwa do zrealizowania. Jeśli przesyłka zostanie odebrana bez wcześniejszych oględzin, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską DPD pod numerem  (22) 577 55 55 (od poniedziałku do soboty w godz. 06:00 – 18:00) i zgłosić chęć sporządzenia protokołu szkody. Gdy przyjedzie kurier, należy z nim sporządzić protokół, zaznaczając skrupulatnie wszystkie szczegóły. Zwrócić uwagę na to, czy dokument jest wypełniany zgodnie ze stanem faktycznym. Pamiętaj o tym, aby towar podczas spisywania dokumentu był zapakowany w te same materiały, w których odebrany został od kuriera za pierwszym razem. Jest to bardzo ważne dla pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Wypełniony i podpisany protokół należy odesłać do nas razem z reklamowanym produktem. Dla bezpieczeństwa, przed nadaniem paczki warto dokonać kserokopii ww. dokumentu. Gdzie odesłać produkt przeczytasz w dziale REKLAMACJE.

 

Kiedy naliczają się moje punkty ?

Punkty naliczane są w momencie zamówienia. Informację o swoich punktach otrzymasz razem z informacją o nadaniu przesyłki. Gdyby jednak taka informacja do Ciebie nie dotarła zawsze możesz skontaktować się z nami.

 

Na jakiej zasadzie działa odbiór produktu za uzbierane 1000 pkt ?

Możliwość odebrania darmowego pełnowartościowego produktu możliwa jest dopiero po pełnym zrealizowaniu Twojego zamówienia dzięki któremu przekraczasz 1000 pkt. Dla przykładu jeżeli Twoja ilość punktów wynosi przed zamówieniem 950 pkt. a Twoje zamówienie opiewa na 150 pkt. to możliwość zamówienia darmowego produktu możliwa będzie dopiero po tym jak zamówienie w którym otrzymujesz 150 pkt. zostanie zakończone czyli dostarczone do Ciebie. Wybór produktu możliwy jest wyłącznie z puli produktów które posiadamy „na stanie”.

Pracujemy obecnie nad wdrożeniem automatycznego wyboru produktu podczas zamówienia w systemie – planowany termin wdrożenia to 15.10.2019.

Jeżeli masz dodatkowe pytania zawsze możesz do nas zadzwonić – chętnie pomożemy.